Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Η Γ ΤΆΞΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΕΙ



ΧΑΡΤΟΦΑΓΟΣ
Τρώω  χαρτιά , τρώω  εφημερίδες
μου  αρέσουν   πολύ
και    μου  δίνουν  θερμίδες.
Μου  αρέσουν   πολύ
και  άμα   τα   δω
μια    χαψιά   θα  τα  κάνω  εγώ

ΠΛΑΣΤΙΚΟΦΑΓΟΣ   

Είμαι  ένα  γλυκούλι    ντενεκεδάκι  
που  σας    τρώει   τα πλαστικά   
και   δε   σας   βρωμίζει   άλλο
το   περιβάλλον   σας   παιδιά  !!!
Είμαι , ένας   κάδος  πλαστικού
Και  μ’  αρέσσουν   περισσότερο
Τα  πλαστικά   μπουκάλια  του  νερού

ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΦΑΓΟΣ

Είμαι   ένα  μικρούλι   τόσο δα καδάκι που του αρέσει το αλουμινάκι.
Πετάξτε λίγο βρε παιδιά το αλουμίνιο σε μένα πια.


ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

   Είμαι   ένας  σκουπιδοντενεκές    
    που    τρώω   μπανάνες   και   ότι
     φαγητά   θες .  Άμα  θες   να   με
     βρωμίσεις   φώναξε με   να   με
     ταΐσεις

ΓΥΑΛΟΦΑΓΟΣ
Το γυαλί μου αρέσει πολύ είναι η αγαπημένη μου τροφή.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου